takı,kolye,boncuk,boncuk sanatı,yüzük,bileklik,küpe,hobi,elişi,örgü,handmade,bead,jewelry,bracelet

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
jewelry,infinity,infinity bracelet,evil eye,evil eye bracelet,evil eye necklace,graduation,hamsa kaballah fatima,friendship bracelet,wedding gift,kolye,takı,kolye modelleri,küpe modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,bileklik,yüzük,küpe yapımı,boncuk sanatı,takı dergileri,takı yapımına dair herşey, tasarım,tasarımcılar,modeller,şemalar,kolye yapımı,boncuk sanatı,takı,dergileri,takı,modeller,şemalar,yüzük ve kolye ucu,yüzük modelleri ve,broş kolye yüzük bileklik küpe şemaları,kolye,peyote tekniği,peyote yüzük,necklace,bracelet,ring,earring,pearl,pearl necklace,pearl bracelet,pearl set,pearl ring,silver,gold,brıde jewelry,takı tasarım,tasarımcılar,gelinlik,boncuk,altın,gümüş,inci,inci küpe,inci yüzük,inci bileklik,inci kolye,inci setleri,altın,altın kolye,altın küpe,altın bileklik,kolye,,örgü takılar,çivileme tekniği,takı nasıl yapılır,kolye nasıl yapılır,kolye modelleri,takı modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,broş modelleri,peyote tekniği,tel sarma aleti,bileklik yapımı,keçe keçe,yemek,yemek tarifleri,özel sofralar,börek,hamur işleri,kek kurabiye tuzlu tarifler,çorbalar,zeytinyağlılar,şeker hamuru,pastalar,ev yemeği,mezeler

Takiperileri Takipçileri

7 Haziran 2008 Cumartesi

MÜRDÜM RENGİNDEKİ İNCİ KOLYE MODELİ NECKLACE MODEL


Yapmış olduğum takı modelleri hakkında sizlerden çok güzel mesaj ve mailler alıyorum.Bana mail atan ve güzel yorum bırakan herkese çok teşekkür ederim.Yine kolye siparişleri için çok yoğun bir tempoya girdim.Fazla sitemle ilgilenemesem bile mutlaka hergün bir bakıyorum kimler ziyaretime gelmiş diye.Bu kolye yapımı için altın kaplama zincir,mürdüm ve pembe tonlarında inci boncuk,altın kaplama yusufçuk kullanarak yaptım.Yusufçuk böceği takılarımın ve benim vazgemediğim aparatlardan.Kolye modeli aslında uzun fakat isteğe göre kolye iki kat sarılarakda kullanılabilir.Altın kaplamalar 2-3 senedir takı yapımının vazgeçilmezi.Birde İnci kolyeleri gelin takılarınada çok yakıştırıyorum.Desing by takiperileri.I made with sea pearl for necklace model .I am working very hard.I am very busy.Necklace,necklace model,how can am I made necklace,step by step necklace,pear necklace,pearl necklace model,bridal jewelry.If you want to see a lot of different handmade desing you can look at www.takiperileri.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşım
Kolyelerin çok şık ve güzel
Ellerine ve emeğine sağlık.