takı,kolye,boncuk,boncuk sanatı,yüzük,bileklik,küpe,hobi,elişi,örgü,handmade,bead,jewelry,bracelet

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
jewelry,infinity,infinity bracelet,evil eye,evil eye bracelet,evil eye necklace,graduation,hamsa kaballah fatima,friendship bracelet,wedding gift,kolye,takı,kolye modelleri,küpe modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,bileklik,yüzük,küpe yapımı,boncuk sanatı,takı dergileri,takı yapımına dair herşey, tasarım,tasarımcılar,modeller,şemalar,kolye yapımı,boncuk sanatı,takı,dergileri,takı,modeller,şemalar,yüzük ve kolye ucu,yüzük modelleri ve,broş kolye yüzük bileklik küpe şemaları,kolye,peyote tekniği,peyote yüzük,necklace,bracelet,ring,earring,pearl,pearl necklace,pearl bracelet,pearl set,pearl ring,silver,gold,brıde jewelry,takı tasarım,tasarımcılar,gelinlik,boncuk,altın,gümüş,inci,inci küpe,inci yüzük,inci bileklik,inci kolye,inci setleri,altın,altın kolye,altın küpe,altın bileklik,kolye,,örgü takılar,çivileme tekniği,takı nasıl yapılır,kolye nasıl yapılır,kolye modelleri,takı modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,broş modelleri,peyote tekniği,tel sarma aleti,bileklik yapımı,keçe keçe,yemek,yemek tarifleri,özel sofralar,börek,hamur işleri,kek kurabiye tuzlu tarifler,çorbalar,zeytinyağlılar,şeker hamuru,pastalar,ev yemeği,mezeler

Takiperileri Takipçileri

29 Mart 2008 Cumartesi


Küpe aparatlarını değerlendirerek kolye yapımında kullandım...Kolye yapımı için kristal boncuk,cam boncuk,swarovski,altın kaplama para ve aparatlar kullandım...Sitemi takip eden ve bana çok güzel yorum atan kişiler kolye yapımınıda anlatmamı istiyorlar...Kolye modelinde aslında elinizde kalan boncukları değerlendirerek ve istediğiniz renktede yapabilirsiniz...Küpe aparatına çivileme çalışması yaparak halka yardımı ile tutturdum..ve mavi deri ipe tutturdum...Daha sonra boncuklarımın hepsini düz çiviye takıp kıvırdım ve deri ipe geçirdim...Daha sonra mavi kurdele ve sarı simli mum iple süsledim...Son olarak da deri kapama ile kapadım......İsterseniz aynı modelin küpelerinide yapabilirsiniz...How do you make a necklace model...This is handmade...I made a lot of bead for necklace...Crystal,swarovski,gold bead,glass bead,gold money...Necklace,necklace model,Earring ,Earring model,Ring,Ring model,Bracelet,Bracelet Model...Gold... Handmade necklace...Design by takiperileri...If you want to see new model you can look my other web site...If you want order somethings you can order from here http://www.takiperileri.com/ or http://dukkanlar.gittigidiyor.com/MODAPAZARI/

Hiç yorum yok: