takı,kolye,boncuk,boncuk sanatı,yüzük,bileklik,küpe,hobi,elişi,örgü,handmade,bead,jewelry,bracelet

Fotoğrafım
istanbul, Türkiye
jewelry,infinity,infinity bracelet,evil eye,evil eye bracelet,evil eye necklace,graduation,hamsa kaballah fatima,friendship bracelet,wedding gift,kolye,takı,kolye modelleri,küpe modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,bileklik,yüzük,küpe yapımı,boncuk sanatı,takı dergileri,takı yapımına dair herşey, tasarım,tasarımcılar,modeller,şemalar,kolye yapımı,boncuk sanatı,takı,dergileri,takı,modeller,şemalar,yüzük ve kolye ucu,yüzük modelleri ve,broş kolye yüzük bileklik küpe şemaları,kolye,peyote tekniği,peyote yüzük,necklace,bracelet,ring,earring,pearl,pearl necklace,pearl bracelet,pearl set,pearl ring,silver,gold,brıde jewelry,takı tasarım,tasarımcılar,gelinlik,boncuk,altın,gümüş,inci,inci küpe,inci yüzük,inci bileklik,inci kolye,inci setleri,altın,altın kolye,altın küpe,altın bileklik,kolye,,örgü takılar,çivileme tekniği,takı nasıl yapılır,kolye nasıl yapılır,kolye modelleri,takı modelleri,bileklik modelleri,yüzük modelleri,broş modelleri,peyote tekniği,tel sarma aleti,bileklik yapımı,keçe keçe,yemek,yemek tarifleri,özel sofralar,börek,hamur işleri,kek kurabiye tuzlu tarifler,çorbalar,zeytinyağlılar,şeker hamuru,pastalar,ev yemeği,mezeler

Takiperileri Takipçileri

26 Mart 2008 Çarşamba

ISPANAKLI BÖREK YAPTIM SPINACH PATTY


Ispanaklı kekten sonra şimdide ıspanaklı börek denedim...Çok da güzel oldu...Eğer böreği çıtır çıtır seviyorsanız bu tarif tam size göre
ISPANAKLI BÖREK
*1 kg ıspanak
*1 su bardağı sıvı yağ
*5 adet yufka
*1 adet soğan
*Tuz
Soğanları doğrayıp sıvıyağda kavurdum...Ispanakları yıkayıp doğradım ve soğanlara ilave edip suyu çekinceye kadar kavurdum.Tuzunu ilave edip soğumaya bıraktım.Daha sonra yufkaları 10- 15 cm aralıklarda kesip yarım bardak sıvıyağ ve 1 bardak su ile karışım hazırlayıp azar azar ıslattım...Daha önceden hazırladığım iç malzemeleri yufkaların üzerine koyup sardım ve şekil verdim.200 derece fırında yaklaşık 40 dk pişirdim.
AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: